.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران
هادي ابراهيمي:دولت احمدی‌نژاد قوی‌تر از دولت سازندگی و اصلاحات عمل کرد
شمال نيوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: دولت احمدی‌نژاد قوی‌تر از دولت سازندگی و اصلاحات در بخش سیاست خارجی عمل کرده است.

به گزارش فارس، هادی ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران شامگاه یکشنبه در نشست دانشجویان دانشگاه مازندران با استاندار با تاکید بر اینکه باید بپذیریم که در این دولت هم اشتباهاتی وجود دارد، تصریح کرد: امور دولت عاری از خطا و اشتباه نیست.



وی با بیان اینکه این اشتباهات گفتمانی نیست خاطر نشان کرد: شاید به تعبیری این اشتباه تاکتیکی باشد.



معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به موضوع ایرانیت اشاره کرد که از سوی برخی‌ها مطرح شد و اضافه کرد: این نکته بحثی است که ظرفیت مثبتی را در پی دارد.



وی رابطه ایران و اسلام را رابطه ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: باید بپذیریم که ایران کشوری است که فرهنگ اسلام ناب را فرا گرفته است و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت را حفظ کرده است.



ابراهیمی یادآور شد: ایرانی‌ها کسانی بودند که اسلام را پذیرفتند نه اینکه از اعراب شکست خورده باشند و شهید مطهری هم در کتاب خدمات متقابل اسلام و ایرانیان نیز به این مسئله اشاره کرد.



این مسئول بیان داشت: اگر گفتمان دولت در طرح ایرانیت به مسیر ملیت و ناسیونالیست می‌رفت یک موضوع کاملا اشتباهی بود ولی در هیچ شرایطی گفتمان دولت از طرح این موضوع ملیت و ناسیونالیسم قبل از اسلام نبوده است.



وی به رهنمودهای رهبری در این مورد اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به ساخت کشور و پیشرفت بر مبنای الگوی اسلامی ایرانی رهنمون فرمودند.



معاون استاندار مازندران اظهار داشت: ویژگی‌هایی هم در ایرانیت وجود دارد که این ظرفیت را رئیس جمهور نیز باید به کار گیرد اما نحوه برخورد با این موضوع به گونه‌ای شد که در جامعه تقابل ایجاد کرد.



ابراهیمی با اشاره به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری در انتقاد از تهمت‌های بی‌روا به دولت گفت: رهبری فرمودند: «تهمت‌هایی زدند، حرف‌هایی زدند به کی؟ به کسی که رئیس جمهور قانونی ملت است. نسبت‌های خلاف دادند، رئیس جمهور مملکت را که مورد اعتماد مردم است به دروغگویی مطرح کردند، کارنامه‌های جعلی برای دولت درست کردند، فحاشی کردند، رئیس جمهور را خرافاتی، رمال و از این نسبت‌های خجالت‌آور دادند و اخلاق و قانون را زیر پا گذاشتند».



وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ایران امروز فقط 30 درصد ایران بزرگ قبل از قاجار است گفت: 70 درصد خاک کشورمان با توطئه غربی‌ها از ایران جدا شده است، بر اساس قراردادهای گلستان و ترکمنچای با روسیه در سال 1813 و 1828 میلادی حدود 263 کیلومتر مربع از خاک ایران جدا شد.



این مسئول ادامه داد: آنها با همکاری روسیه این قراردادها را به ایران تحمیل کردند، حالا متوجه می‌شوند که فعالیت‌های هسته‌ای و ایستادگی ملت ایران یعنی چه، قدرت ملی یعنی چه، وقتی 70 درصد خاک ایران را فقط در عرض کمتر از 200 سال جدا شده می‌بینید، حالا باید اهمیت رزمندگان، شهدا و ایستادگی ملت و دولت در سیاست خارجی خودش را نشان ‌دهد.



ابراهیمی فک پلمپ تاسیسات هسته‌ای، غنی‌سازی 20 درصدی اورانیوم، نفوذ ایران در آمریکای لاتین و فتح حیات خلوت آمریکا، گسترش و تعمیق روابط با کشورهای آفریقایی را از جمله دستاوردهای سیاست خارجی ایران در سال‌های گذشته برشمرد.



وی در پایان تاکید کرد: دولت احمدی‌نژاد قوی‌تر از دولت سازندگی و اصلاحات در بخش سیاست خارجی عمل کرده است.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.024 seconds.